perlis.uitm.edu.my

Banner
Navi: Home Mengenai Kami Dasar & Objektif Kualiti
library services-01-01
mdabb
printing ads


Search Universiti Teknologi MARA resources and beyond




 

Dasar & Objektif Kualiti

E-mail Print PDF

Objektif Kualiti Perpustakaan Dato' Jaafar Hassan

UiTM Perlis Tahun 2013-2017

Dasar Kualiti

Perpustakaan UiTM komited mengurus dan memberi perkhidmatan perpustakaan secara profesional serta mengamalkan penambahbaikan berterusan bagi memenuhi keperluan pelanggan.

 

Objektif Kualiti

 

  1. Meningkatkan penambahan bahan perpustakaan sebanyak 10% pada akhir 2015. (Objektif Kualiti 1)
  2. Meningkatkan pinjaman bahan bercetak oleh pelanggan sebanyak 3% setahun. (Objektif Kualiti 2)
  3. Memastikan peningkatan penggunaan bahan elektronik oleh pelanggan sebanyak 3% setahun. (Objektif Kualiti 3)
  4. Memastikan bahan siap diproses untuk penggunaan pelanggan dalam tempoh 2 bulan dari tarikh bahan diterima. (Objektif Kualiti 4)
  5. Memastikan 80% staf mendapat 42 jam latihan setahun. (Objektif Kualiti 5)
  6. Menguruskan perbelanjaan sebenar bajet mengikut agihan peruntukan tahunan yang ditetapkan. (Objektif Kualiti 6)
  7. Memantapkan pembangunan insan melalui aktiviti program PIN (Pelan Intergriti Nasional) dan budaya PERDANA. (Objektif Kualiti 7)